|
پنجشنبه ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ ساعت 22:29 توسط :
RahMan07
| ( )
|

کینه از دل بزداییم ، بهار آمده است. +آدمک مغزی خود را سامان دهیم. +بدبختی ها رو مرور نکنیم. +عشق بورزیم و دوست بداریم. +گاهی خودخواهی هم بد نیست:از خودمان مثل عزیزترین کسی که داریم مراقبت کنیم. ++ امروز سَمنو پَزون بود[به مناسبت ایام فاطمیه] ما هم یه هَمی زدیم و همه بَروبَچ رو دعا کردیم. سالی خوب،خوش و پر از موفقیت رو برای همه دوستان آرزومندم
|
پنجشنبه ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ساعت 17:8 توسط :
RahMan07
| ( )
|

اگر چه عمر تو در انتظار می گذرد دل فقیر من! این روزگار می گذرد بهار فرصت خوبی است گل فشانی را به میهمانی گل رو بهار می گذرد چه مانده ای به تماشای تیرگی و غبار همیشه هست غبار و سوار می گذرد تمام چشمه دلان از کنار ما رفتند اگر نه سنگدلی جویبار می گذرد دلی که شوق رهایی در اوست ای دل من بدون واهمه از صد حصار می گذرد
"سلمان هراتی"
""""" مجموعه اشعار """""
| دانلود آهنگ شاد و زیبای " بگو دل " با صدای آوا |
| mp3-128 |
+این روزا هر کی منو می بینه میگه هنوز خدمتت تموم نشده؟!چند ساله داری خدمت میکنی؟!! +من:21 ماه خدمت دیگه 17 ماه گذشت 4 ماه مونده +علیییییییییییییییییی 4 ماه دیگه مونده +اون اوایل وقتی می گفتم 6 ماه از خدمتم گذشته همه می گفتن:نه بابا !!چی میگی!! تازه دیروز رفتی خدمت 6 ماه شده نه به الان که اینجوری میگن +به نظر خودم دلیلش اینه تعداد کسایی که رفتن خدمت و 6-8 ماه کسری گرفتن و زود ترخیص شدن زیاد شده و چون من هیچ کسری ندارم ، دارم 21 ماه خدمت می کنم واسه بقیه خیلی طولانی شده. +یادش بخیر پارسال عید نیمه اول رو شیفت بودم سال تحویل کنار خیابون تو کانکس جنب بی بی زینب +این غافله عمر عجب میگذرد +امسال گفتم سال تحویل رو خونه باشم.نیمه دوم شیفتم. +دلم واسه دور همی فامیلی تنگ شده. + بگو دل تو دلت نیست مث من منتظر فصل بهاری.
|
پنجشنبه ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ ساعت 17:8 توسط :
RahMan07
| ( )
|

اگر چه عمر تو در انتظار می گذرد دل فقیر من! این روزگار می گذرد بهار فرصت خوبی است گل فشانی را به میهمانی گل رو بهار می گذرد چه مانده ای به تماشای تیرگی و غبار همیشه هست غبار و سوار می گذرد تمام چشمه دلان از کنار ما رفتند اگر نه سنگدلی جویبار می گذرد دلی که شوق رهایی در اوست ای دل من بدون واهمه از صد حصار می گذرد
"سلمان هراتی"
""""" مجموعه اشعار """""
| دانلود آهنگ شاد و زیبای " بگو دل " با صدای آوا |
| mp3-128 |
+این روزا هر کی منو می بینه میگه هنوز خدمتت تموم نشده؟!چند ساله داری خدمت میکنی؟!! +من:21 ماه خدمت دیگه 17 ماه گذشت 4 ماه مونده +علیییییییییییییییییی 4 ماه دیگه مونده +اون اوایل وقتی می گفتم 6 ماه از خدمتم گذشته همه می گفتن:نه بابا !!چی میگی!! تازه دیروز رفتی خدمت 6 ماه شده نه به الان که اینجوری میگن +به نظر خودم دلیلش اینه تعداد کسایی که رفتن خدمت و 6-8 ماه کسری گرفتن و زود ترخیص شدن زیاد شده و چون من هیچ کسری ندارم ، دارم 21 ماه خدمت می کنم واسه بقیه خیلی طولانی شده. +یادش بخیر پارسال عید نیمه اول رو شیفت بودم سال تحویل کنار خیابون تو کانکس جنب بی بی زینب +این غافله عمر عجب میگذرد +امسال گفتم سال تحویل رو خونه باشم.نیمه دوم شیفتم. +دلم واسه دور همی فامیلی تنگ شده. + بگو دل تو دلت نیست مث من منتظر فصل بهاری.
|
چهارشنبه ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ ساعت 14:7 توسط :
RahMan07
| ( )
|

بزرگ ترین سوال این روزهای اطرافیانم شده ای... بیچاره من! هنوز می ترسم بگویم که عاشقت شده ام چه رسد به گفتن قصه شکستنم... درد نفهمیدن عشقم درد نپذیرفتنم درد شکستنم به کنار... کنایه ها را چه کنم؟ تو چه میدانی الان ساعت چند است تو چه میدانی با اشک از نرسیدن نوشتن چه دشوار است... نمیدانی... من می نویسم و تو در خواب بی تفاوتی خود بمان من می گریم و تو در عصر سنگی خود بمان مبادا به کوه شیشه ای دل من دل ببندی... دیگر نمیدانم اشک هایم را چه بگویم هرشب می پرسند ما تاوان کدام گناهیم دروغ هایم را دگر باور ندارند پس چرا ساکتیَ؟ گناه من چه بود گلم دل دادن به تو.....؟ در عصر سنگی خود بمان.
"کاووس رشیدی"
""""" مجموعه اشعار """""
| دانلود آهنگ هندی "tum hi ho" |
توضیح:این اهنگ برنده جایزه فیلم فیر در سال 92 برای بهترین موزیک شده است. این دو آهنگ فیلم Aashiqui2 هستش خودم بعد از مدت ها بطور اتفاقی پیداش کردم. برای دیدن معنی آهنگ Tum Hi Ho اینجا کلیک کنید. |
|
01 - Tum Hi Ho -
02 - Meri Aashiqui -
|
|
جمعه ۱۳۹۳/۱۲/۰۸ ساعت 11:2 توسط :
RahMan07
| ( )
|
| آهنگ زیبای " تـِه وِ سه…" از سعید قربانی و رکسانا |
| mp3-128 |
+che bassi dare.kheili bahale
+چالش اشیای دوس داشتنی[کلیک]
|
جمعه ۱۳۹۳/۱۲/۰۸ ساعت 0:22 توسط :
RahMan07
| ( )
|

ای کاش حواست نباشد از خانه بیرون بزنی من به کوچه بیایم و به باران فکر کنم و تو روزنامه ات را روی سرت بگیری من تمام کوچه را بدوم و کمی چتر تعارفت کنم حتما مسیرمان یکی ست حالا که مقصد تویی!
" سمانه سوادی "
""""" مجموعه اشعار """""
| دانلود آهنگ " دهاتی " از شادمهر عقیلی |
| mp3-128 |
+امشب فیلم عروسی یکی از بستگان رو دیدیم +15 سال پیش +چقد کوچیک بودیم و بزرگان چقد جوون بودن .آخ که چقد به لباسا و قیافه هامون خندیدیم.لباسای شیک اون موقع خدایی خیلی ضایع بود +وقتی مادربزرگم رو تو فیلم دیدم دلم گرفت.خدا بیامرزتش +کلاً شب خوبی بود .خوش گذشت.
|
پنجشنبه ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ ساعت 23:59 توسط :
RahMan07
| ( )
|

من قولِ تو را به تمامِ شهر داده بودم به تمام کوچه های بن بست به تمام سنگفرشهای خیس به تمام چترهای بسته به تمام کافه های دنج اما حالا که فنجان ها از من نا امید شده اند باور میکنم از اول هم کافه چی قولِ تو را به قهوه ی دیگری داده بود !
" سمانه سوادی "
""""" مجموعه اشعار """""
|
جمعه ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ ساعت 14:31 توسط :
RahMan07
| ( )
|

دنياي مجازي “شلوغ ترين سرزمين تنهايي است” با همه کس هستي و با هيچ کس نيستي !!!!
حقيقت اين است … فرودگاهها، بوسه هاي بيشتري از سالن هاي عروسي به خود ديده اند!!!!! و ديوار بيمارستانها بيشتر از عبادتگاه ها دعا شنيده اند!!!! هميشه اينگونه ايم!!! همه چيز را موکول ميکنيم به زماني که چيزي در حال از دست رفتن است!!!!
| دانلود آهنگ زیبای "عشق" با صدای گوگوش |
| mp3-128 |
+تو این فکر هستم که بعد از خدمت تو چه کاری برم. +رشته اصلیم یعنی حسابداری رو ادامه بدم.بشینم واسه ارشد بخونم [سخته دیگه حال و حوصله درس ندارم] +تو یه شرکت یا جایی مرتبط به رشته ام مشغول بکار شم [البته اگه پیدا شد] +یا بزنم تو کار آزاد یه مدت شاگردی کنم بعد هم بشم اوستای خودم .حالا اینکه تو چکاری اوستا بشم مهمه +مکانیکی،بنایی،فروشندگی،نصب دوربین،..... +خودم پیرایشگری رو خیلی دوس دارم +یعنی بعد خدمت تو سن 23 سالگی تازه باید برم شاگردی کنم .تصمیم سختیه +پشیمونم که چرا قبلنا یعنی اون موقع که داشتم درس می خوندم نرفتم دنبال یه حرفه که علاوه بر درس یه شغلی هم داشته باشم.پشیمونی سودی نداره. باید فکر کنم +فعلنه سلول های مغزم دارن با هم تک شوت بازی می کنن +5 ماه وقت دارم تا قشنگ فک کنم +تصمیم که گرفته شد باید تا تهش وایستم.مثل حسن 3 روز نباشم،هر جا واسه کار میرفت 3 روز میموند بعد میرفت دنبال کار دیگه +بچه پولدار هم نیستیم سرمایه اولیه داشته باشیم بزنیم تو کار خرید و فروش[نرخ ارز رو بالا و پایین کنیم] :-) باید گذشته رو جبران کنم ، باید زندگی خوبی واسه خودم بسازم خدایا به کمکت نیاز دارم help me
|
|
|