
چقد قشنگ گفت:
گاهی باید دل کند از هر آنچه احساس می کنی زیباست
گاهی باید سکوت کرد که سکوت ترانه ای زیباست
http://rahman07.blogfa.com/post/310
+ دلم می خواد ی مدت از زندگی غایب باشم
+ مث وقتی که سر کلاس نمی رفتیو نمی دونستی چی گذشته استاد چی گفته چی درس داده
+ نباشم یه چند روز نفهمم چی میگذره
+ در این حد خسته ام

وقتی شنیدم حامد هاکان فوت کرد دلم گرفت یعنی واقعن دلم گرفت یهویی تموم خاطرات قدیم زنده شدو مرد
زمان راهنمایی خواننده محبوبم بود چقد با آهنگاش خاطره دارم اون موقع سی دی MP3 می خریدیم با دستگاه سی دی گوش میدادیم یا نوار کاست رو واکمن.
از شخصیت های اون دوره 2 نفر بودن که خیلی دوستشون داشتم یکی حاج ذاکر خدابیامرز بود یکی هم حامد هاکان
خدا بیامرزتش روحش شاد.
یه آهنگشو میذارم واسه دانلود
این ی دونه آهنگشو خیلی دوست داشتم هنوزم وقتی دلم می گیره گوش میدمش.
| دانلود آهنگ دیگه میرم از حامد هاکان |
| MP3 |
خدا حافظ
از این جا که پر از غمه خسته شدم می خوام برم
قلبم و که دادم به تودیگه باید پس بگیرم
موندن هـــــــرگز؛ خداحــــــافظ