
+ این مدل پرتقالا خوردن داره.خیلی چسبید
+ امروز برداشت کنجد یا همون کِنجی خودمون
+ بِزور بردنم محل نگو می خواستن اَزَم کار بکشن.
و ایــــنـــکــه جـــــــــــــمـــــــــــــعــــه چقدر زود تموم میشه.
v,c'hv o,a
یه چی نوشتم ولی زبون کیبورد انگلیش بود.
+ و اینکه موزیک عشق دور از سیامک عباسی رو بهتون پیشنهاد می کنم گوش بدین
۰۲ Siamak Abbasi – Eshghe Door.mp3
|
جمعه ۱۳۹۵/۰۶/۱۲ ساعت 23:40 توسط :
RahMan07
|

هعییییییییی روزگار
بعد مدتا گفتم این جمعه رو هیچ جا نمیرم می خوام استراحت کنم (بخوابم)
لامصب قربون خدا برم زهرمارمون شد
چنان عذابی نازل کرد که خوابو از چشامون گرفت.
فک کنم همه ی 3 چهار باری نماز وحشت خوندن
هوا گرم بود ما گفتیم بارون بیاد دیگه نه اینجور
خونه ملتو میدیدم اصن بغضم می گرفت خیلی از خونه ها سقف نداشتن
یعنی سقف خونشونو باد برد.زندگیشون تو آب غرق شد
از جانب خدا خونه ما آسیب ندید فقط چیکه چیکه های آب از سقف خونه یکم عذابمون داد.
خلاصه اینکه نشد امروزو قشنگ استراحت کنم
به امید جمعه آینده
روزگار بر همگی خوش.
|
چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ ساعت 22:21 توسط :
RahMan07
|

همه يكى رو دارن كه هيچوقت نميااااااااد
همه يكى رو دارن كه توو خوشحالى يادش ميفتن.
تووو بى حالى يادش ميفتن،تووو تنهايى يادش ميفتن،وقتي دل بى صاحبشون ميگيره يادش ميفتن، وقتى از يه كوچه رد ميشن، يادش ميفتن. توو يه ماه مخصوص، يادش ميفتن.
همه يكى رو دارن كه يه زماني توو گوشياشون، عشقم، عزيزم، خانومم، آقامون، مهربونم، دنيام ، عمرم ثبتش كرده بودن.
همه يكى رو دارن كه آرزو ميكن حتى شده واسه يه بار ديگه،يه روزى، يه شبى،يه جايى ، يه جورى اتفايى ببيننش،اتفاقي از كنارش رد شن. اتفاقى چشمشون توو چشم هم بيفته.
اتفاقى بگن: ببخشيد شما!؟
همه يكى رو دارن كه باعث بي خوابياى شبونشونه. باعث نسخه هاي پر از قرص اعصاب، پر از قرص خواب، پر از قرص حرص، پر از درد، پر از آه.
همه يكى رو دارن كه هيچ وقت نمياد.
كه ديگه هيچ وقت تو رو نميخواد.
حالا، اون يكي...يا تويي يا منم يا اونه.
همه يكي رو دارن كه يادش بيفتن، فقط موندم خدا كى رو داره كه وقتى دلش ميگيره.... يادش بيفته.
قربونت برم خدا...
همه تو رو دارن و تو هيشكيو ندارى
خيلى تنهايى خيلى بزرگي
خداييش خيلى خدايى.
#حسين_سليماني#
دانلود دکلمه همه یکی رو دارن از حسین سلیمانی |
| دانلود |
|
شنبه ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ ساعت 0:46 توسط :
RahMan07
|

بعد از روزهای تکراری و خسته کننده طی هفته، آخر هفته بیرون رفتن با خانواده می چسبه
ی روز خوب و پر از شادی در جنگل الیمالات.
یه 2ماهی هست که یه جا مشغول به کار شدم(مرتبط با رشته تحصیلی)
حقوق بد نیست در حد متوسطه
ساعت کاریم زیاده
ولی هیچ وقت ناشکری نمی کنم
خداروشکر
واسه من که هیچ سابقه کاری نداشتم برا شروع خوبه
+ خدایا بخاطر گناهانی که می کنم شرمندتم
+ خیلی بهم لطف داشتی روزهایی رو که میرفتم امام زاده قاسمو باهات درد دل می کردمو یادم نرفته میدونم هر چی دارم از توعه اون روزها رو یادمه ولی باز هم گناه می کنم
+ همینه که داره عذابم میده
+ خدایا هم خودم می دونم هم خودت می دونی پُررویی هم حدی داره
+ ولی بازم میگم ببخش منو
+ منو به حال خودم رها نکن.
|
شنبه ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ ساعت 0:33 توسط :
RahMan07
|

بعد از روزهای تکراری و خسته کننده طی هفته، آخر هفته بیرون رفتن با خانواده می چسبه
ی روز خوب و پر از شادی در جنگل الیمالات.
یه 2ماهی هست که یه جا مشغول به کار شدم(مرتبط با رشته تحصیلی)
حقوق بد نیست در حد متوسطه
ساعت کاریم زیاده
ولی هیچ وقت ناشکری نمی کنم
خداروشکر
واسه من که هیچ سابقه کاری نداشتم برا شروع خوبه
+ خدایا بخاطر گناهانی که می کنم شرمندتم
+ خیلی بهم لطف داشتی روزهایی رو که میرفتم امام زاده قاسمو باهات درد دل می کرمو یادم نرفته میدونم هر چی دارم از توعه اون روزها رو یادمه ولی باز هم گناه می کنم
+ همینه که داره عذابم میده
+ خدایا هم خودم می دونم هم خودت می دونی پُررویی هم حدی داره
+ ولی بازم میگم ببخش منو
+ من به حال خودم رها نکن.