گاهی احساساتی داریم که برایشان هیچ توضیحی نداریم
زندگی را ورق بزن ؛
پنجشنبه ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ ساعت 14:21 توسط : RahMan07 | ( )

شعر عاشقانه, نسرین بهجتی, زندگی را ورق بزن هر فصلش را خوب بخوان+حیاط خلوت یه پایین شهری

زندگی را ورق بزن
هر فصلش را خوب بخوان
با بهار برقص
با تابستان بچرخ
در پاییزش عاشقانه قدم بزن
با زمستانش بنشین و
چایت را به سلامتی نفس کشیدنت بنوش...
زندگی را باید زندگی کرد، آنطور که دلت می گوید.
مبادا زندگی را دست نخورده برای مرگ بگذاری!

"نسرین بهجتی"

خردادماه 1393

""""" مجموعه اشعار """""

دانلود آهنک "اسکله"از محسن یگانه
mp3


زندگی را ورق بزن ؛
پنجشنبه ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ ساعت 14:21 توسط : RahMan07 | ( )

شعر عاشقانه, نسرین بهجتی, زندگی را ورق بزن هر فصلش را خوب بخوان+حیاط خلوت یه پایین شهری

زندگی را ورق بزن
هر فصلش را خوب بخوان
با بهار برقص
با تابستان بچرخ
در پاییزش عاشقانه قدم بزن
با زمستانش بنشین و
چایت را به سلامتی نفس کشیدنت بنوش...
زندگی را باید زندگی کرد، آنطور که دلت می گوید.
مبادا زندگی را دست نخورده برای مرگ بگذاری!

"نسرین بهجتی"

خردادماه 1393

""""" مجموعه اشعار """""

دانلود آهنک "اسکله"از محسن یگانه
mp3

 


درختی که منم ؛
چهارشنبه ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ ساعت 16:48 توسط : RahMan07 | ( )
 

علیرضا روشن+ حـیاطـ خـلـوت یــِ پـایـیـن شـهـرـی + شعر عاشقانه

درختی که منم
برگ‌هایش را ریخت
تا تو
ماه را از میان شانه‌هاش
تماشا کنی.
..........................
دلتنگی خیابان شلوغی‌ست
که تو در میانه‌اش ایستاده باشی
ببینی می‌آیند
ببینی می‌روند
و تو هم‌چنان ایستاده باشی.

"علیرضا روشن"


از کتاب: «کتابِ نیست» / نشر آموت / چاپ ششم، 1392

"کتاب برگزیده جایزه شعر مقاومت، آندره ورده ((Andre Verdetفرانسه، 2013"

 

""""" مجموعه اشعار """""

 


موضوعات مرتبط: شعر،جملات زیبا عاشقانه


این روزها؛
سه شنبه ۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ساعت 7:57 توسط : RahMan07 | ( )

++ بعد 5 روز مرخصی ،نمیکشه برم خدمت
++ بر شیطون لعنت.کم کمک وسایلم و جمع و جور کنم برم.ساعت 0700 رئیسم زنگ زد گفت زودتر بیا.
++ این عید بیاد 4 ماه می مونه
++یه شب تو آسایشگاه خواب دیدم خدمتم تموم شده اینقدر خوشحال بودم که نگو.هِی بخودم می گفتم :خدایا یعنی واقعاً تمومم شده
واقعاً این برگه تسویه اس که دستمه
++ صبح که بیدار شدم اینقدر ضدحال خوردم.سنگین
++هزار تا فحش دادم
++امسال دم عید هم بتونم مرخصی بگیرم خیلی حال میده.دور زدن داخل شهر از چهارراه شهدا بگیر تا سبزه میدون و پاساژ شهریار و بازار روز
++فقط بگردی داخل شهر
++آخ که چقد سرحالم

موضوعات مرتبط: سرباز وطن

زمستان ؛
دوشنبه ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ساعت 21:23 توسط : RahMan07 | ( )

زمستان
گرمترين فصل سال است
وقتي درخت ها
لباس هايشان را
در مي آورند
و تو
براي اولين بار
دستم را
مي گيري.

"محسن حسينخاني"

از مجموعه: اين عاشقانه هاي کوچک يک روز بزگ مي شوند

""""" مجموعه اشعار """""


+ بیکار پای سیستم نشسته بودم دوستم محمد زنگ زد :
+ کجایی ؟ وقت داری بریم دانشگاهمون[ آزاد اسلامی بابل]
+ الآن خونه ام ولی فردا باید برم سر خدمت .حالا چه خبره؟
+ جشنه،نوروز [طنزپرداز مازنی] قراره بیاد بریم یکم بخندیم
+ باشه بریم
+ خلاصه رفتیم کلی خندیدیم
+ چقد دختر هایی که واسه مسابقه رفتن جلو مسخره کردیم البته به پسرها هم خندیدیم.کلاً شاد بودیم.
+ به قول یارو گفتنی با هم نخندین به هم بخندین
+ روز خوبی بود.



بعد تو ؛
دوشنبه ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ساعت 15:29 توسط : RahMan07 | ( )
در خیالات خودم در زیر بارانی که نیست
می رسم با تو به خانه،از خیابانی که نیست
 
می نشینی روبرویم،خستگی در می کنی
چای می ریزم برایت،توی فنجانی که نیست
 
بازمی خندی ومی پرسی که حالت بهتر است؟!
باز می خندم که خیلی،گرچه می دانی که نیست
 
شعر می خوانم برایت،واژه ها گل می کنند
یاس و مریم می گذارم،توی گلدانی که نیست
 
چشم می دوزم به چشمت،می شود آیا کمی
دستهایم را بگیری،بین دستانی که نیست..؟!
 
وقت رفتن می شود،با بغض می گویم نرو...
پشت پایت اشک می ریزم،در ایوانی که نیست
 
می روی و خانه لبریز از نبودت می شود
باز تنها می شوم،با یاد مهمانی که نیست...!
 
بعد تو این کار هر روز من است...
باور این که نباشی،کار آسانی که نیست...!
 
شاعر : ناشناس ( همسر یک شهید )
 
دانلود همین شعر با صدای  " ........ "
mp3-128    


زمان همه چیز را درست می کند ؛
دوشنبه ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ساعت 8:12 توسط : RahMan07 | ( )

زمان همه چیز را درست می کند!
گرمای آفتاب را می آورد
تا آب گلدان ها را بخار کند.
موریانه ها را می آورد
تا صندلی خالی ات را با خود ببرند
و عنکبوت ها را
تا روی قاب عکس ات
شکار یاد بگیرند.
زمان همه چیز را درست می کند.
و من نشسته ام
به جهانی فکر می کنم
که قلب در آن
تنها تکه گوشتی ست
که فاسد می شود.

"محسن حسینخانی "

از مجموعه : کودکی ام را پس بدهید/ نشر اقلیما/۱۳۹۳

""""" مجموعه اشعار """""

 
موضوعات مرتبط: شعر،جملات زیبا عاشقانه


بادبادک ؛
یکشنبه ۱۳۹۳/۱۱/۱۹ ساعت 19:33 توسط : RahMan07 | ( )

می روی که خوشبخت شوی
و من
حال کودکی را دارم
که نخ بادبادکش پاره شده...
مانده
برای اوج گرفتنش
ذوق کند
یا برای از دست دادنش
گریه...!

"محسن حسینخانی"

از مجموعه : این عاشقانه‌های کوچک یک روز بزرگ می‌شوند.

+ پشت سرت  را نگاه نکن زندگی پیش روست ...

+ 5 ماه و 11 روز مانده

موضوعات مرتبط: شعر،جملات زیبا عاشقانه


من و رفتارم ؛
پنجشنبه ۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ساعت 19:34 توسط : RahMan07 | ( )
رفتار صادقانه

شهید بهشتی چه زیبا گفت:
" من برخورد تلخ صادقانه را به برخورد شيرين منافقانه ترجيح مي‌دهم.‌ "


+بعضی ها چه تو دنیای مجازی چه واقعی فقط دوست دارن از دیگران تعریف و تمجید بشنون .
+گاهی با بعضیی ها سنگین برخورد می کنی یعنی مثل دیگران خود شیرینی نمی کنی
+هیچ وقت نخواستم با خودشیرینی کردن خودم رو به کسی نشون بدم یا تو یه جمعی بگم که آره منم هستم
+همین برخورد تلخ من باعث شده خیلی ها ازم دور شن.بگن این چقد تخصه در صورتی که اصلاً یه چنین چیزی نبوده .من کلاٌ زود با کسی بُر نمی خورم.
+البته الآن بهتر شدم . از تلخی رفتارم کم شده شایدم از صادقانه بودن رفتارم کم شده
+نمیدونم شایدم من دارم اشتباه می کنم.در کل حرف دکتر بهشتی واقعاٌ قشنگ بود.
+این آهنگ رو خیلی دوس دارم هیچ ربطی هم به حس و حالم نداره ولی خوشم میاد ازش.

دانلود آهنگ زیبای " کاش که زمستون نبودم" با صدای محمدرضا هدایتی
 mp3-128


هنر دوست؛
یکشنبه ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ ساعت 23:42 توسط : RahMan07 | ( )

             

ﺩﻟﻢ ﻫﻮﺱ ﯾﮏ ﺩﻭﺳﺖ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﮐﺮﺩﻩ ، ﯾﮏ ﺭﻓﯿﻖِ ﺷﺶ ﺩﺍﻧﮓ
ﯾﮏ ﺁﺭﺍﻡِ ﺩﻝ
ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻧﺶ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺭﻓﺎﻗﺖ ﭘﺲ ﺩﺍﺩﻩ ﻭ ﺩﯾﮕﺮ ﻣﺤﮏ ﺯﺩﻥ ﻭ ﺯﯾﺮ ﻭ ﺭﻭ ﮐﺮﺩﻧﯽ ﺩﺭ ﮐﺎﺭ ﻧﺒﺎﺷﺪ
ﺭﻓﯿﻘﯽ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻧﮕﻮﯾﻢ ﻭ ﺍﻭ ﺑﺸﻨﻮﺩ…ﺑﺨﻨﺪﻡ ﻭ ﺣﺠــﻢ ﺑﻐﻀﻢ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺧﻨﺪﻩ ﺍﻡ ﺑﺒﯿﻨﺪ
ﺭﻓﯿﻘﯽ ﮐﻪ ﺑﮕﻮﯾﻤﺶ ﺑﺮﻭ ،
ﺍﻣﺎ ﺑﻤﺎﻧﺪﮐﻪ ﻧﺮﻭﺩ ،
ﻭﻗﺘﯽ ﻣﺎﻧﺪﻧﺶ ﺁﺭﺍﻣﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ .

کاش آدمها می دانستند که در هر دیدار یک تیکه از یکدیگر را با خود می برند ...
عده ای فقط غم هایشان را به ما می دهند!
و چقدر اندک هستند آدمهای سخاوتمندی که وقتی به خانه بر می گردی
 می بینی تکه های شادی هایشان را در مشت های تو جا گذاشته اند ...
 فروغی چه زیبا می گفت :

اگر یاد کسی هستیم ، این هنر اوست . نه هنر ما ...!
چقدر زیباست کسی را دوست بداریم نه برای نیاز ...
نه از روی اجبار ... و نه از روی تنهایی ... فقط برای اینکه " ارزشش" را دارد.

++ کاش زمان به عقب بر می گشت



 
برچسب ها
ديگر موارد