++ بعد 5 روز مرخصی ،نمیکشه برم خدمت
++ بر شیطون لعنت.کم کمک وسایلم و جمع و جور کنم برم.ساعت 0700 رئیسم زنگ زد گفت زودتر بیا.
++ این عید بیاد 4 ماه می مونه
++یه شب تو آسایشگاه خواب دیدم خدمتم تموم شده اینقدر خوشحال بودم که نگو.هِی بخودم می گفتم :خدایا یعنی واقعاً تمومم شده
واقعاً این برگه تسویه اس که دستمه
++ صبح که بیدار شدم اینقدر ضدحال خوردم.سنگین
++هزار تا فحش دادم
++امسال دم عید هم بتونم مرخصی بگیرم خیلی حال میده.دور زدن داخل شهر از چهارراه شهدا بگیر تا سبزه میدون و پاساژ شهریار و بازار روز
++فقط بگردی داخل شهر
++آخ که چقد سرحالم
