گاهی احساساتی داریم که برایشان هیچ توضیحی نداریم
دلتنگی های تو ؛
سه شنبه ۱۳۹۴/۰۱/۰۴ ساعت 8:27 توسط : RahMan07 | ( )

شعر+شعر عاشقانه+حیات خلوت یه پایین شهری

کاش می توانستم
دلتنگی های نبودنت را شماره کنم
مانند عیدی های کودکی هایم
و صدای مادر را بشنوم :
" آنقدر نشمار... کم می شود!! "
و من باور کنم
و باز دلتنگی هایم را شماره کنم تا کم شود...
کاش باور کنم.

"ناشناس"

موضوعات مرتبط: شعر،جملات زیبا عاشقانه


 
ديگر موارد