
کاش می توانستم
دلتنگی های نبودنت را شماره کنم
مانند عیدی های کودکی هایم
و صدای مادر را بشنوم :
" آنقدر نشمار... کم می شود!! "
و من باور کنم
و باز دلتنگی هایم را شماره کنم تا کم شود...
کاش باور کنم.
"ناشناس"
|
گاهی احساساتی داریم که برایشان هیچ توضیحی نداریم
|