گاهی احساساتی داریم که برایشان هیچ توضیحی نداریم
شروعی دوباره...94p11
چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۴/۲۴ ساعت 11:59 توسط : RahMan07

سلام
با مشکلاتی که واسه بلاگفا پیش اومده بود خیلی از نوشته هام حذف شد و متأسفانه دیگه به وب 71.blogfa.comدسترسی ندارم.[]با هزار بدبختی تونستم بیش تر مطالبمو حدوداً90% رو به این آدرس انتقال بدم  .
و با شروعی دوباره تو این وب به فعالیت وبلاگیم ادامه میدم.


++الآن تو مرخصی پایان دوره به سر می برم دیگه کم کم خدمتم داره تموم میشه.دلم می خواد کارت پایان خدمتمو بگیرم رو به آسمون فقط نگاهش کنم.خیلی بدبختی کشیدم واسش.
++حس خوبیه. یجورایی خوشحالم و به همراهش یجورایی نگرانم
++نگران اینکه بعد از خدمت کجا مشغول بشم
++فعلنه دارم دنبال یه جایی می گردم که نرم افزار حسابداری یاد بگیرم که واسه کار جایی رفتم حداقل یه چیزی بلد باشم.
++خدایا امیدم به توست.
 


 
ديگر موارد