هـِی ، بلاگفا چه سوت و کور شده همینجوریش هم کم تردد شده بود ،بعد از اون مشکلی که واسش پیش اومد دیگه عملاً داره متروکه میشه .اکثر وبها تعطیل شده.یادش بخیر یه زمانی چه برو بیای داشته واسه خودش
دیگه واقعاً اینجا حیاط خلوت شده
من برخلاف همه دلم نمیاد اینجا رو تعطیل کنم .هر وقت بتونم بروزش می کنم.[واسه دل خودم می نویسم]
+امسال ماه رمضون هم قسمت نشد همه روزها رو روزه بگیرم.ما آرزومون شد یه سال ماه رمضون همش رو روزه بگیریم.اصلاً نمیدونم چه فازیه،چه سیستمیه تو ماه رمضون ناهار خوردن عجیب می چسبه
+آقا خدایی بیکاری خیلی بده خیلی .البته نه این که کار نباشه
+من همیشه گفتم و میگم تو مازندران هیشکی از گرسنگی نمی میره کار هست اون قدری بهت حقوق بدن که نمیری گشنگی نکشی.
+همین دیروز یه کار بهم پیشنهاد شد فروشنده یه شیرینی فروشی بشم ولی خب بنده بدلیل اینکه هنوز تسویه حساب نکردم و خدمتم تموم نشده قبولش نکردم یعنی اصلاً برنامه کاریم مشخص نیست هنوز تو سردرگمی به سر می برم [البته حقوق اندکش هم دخیل بوده].
ولی
به آینده امیدوارم
خدایا من بنده گناهکار تو، میدونم همیشه ناامیدت کردم
تو خوشی هام که اصلاً به یادت نبودم
تو خدایی،بزرگی،بخشنده و مهربون
نا امیدم نکن.
