
غرور را دوست دارم!
گاهی غرور آخرین تکیه گاه است
وقتی همه چیزت را باخته ای!
غرور همچون نقابیست که به پشتوانه اش می توانی
تصویر درهم ِ ویرانیات را پنهان کنی!
تو هیچ چیز از من نمی دانی ...
نمی دانی چه قدر سخت است
در برابر آن همه زیبایی تو
سیل نگاهم را
پشت سد غرورم مهار کنم و
نقش کسی را بازی کنم که برایش
بود و نبود تو
خالی از اهمیت است!
تو بهتر از هر منتقدی می توانی تشخیص دهی
بازیگر خوبی هستم یا نه؟!
"مصطفی زاهدی"
**مجموعه اشعار**
++متأسفانه یا خوشبختانش رو نمیدونم از صاحبکاره خوشم نیومد پس قضیه مشغول بکار شدنم کنسل شد و الان می خوام بچسبم به آزمون استخدامی. امروز با دوستم رفتیم یه کتاب آزمون استخدامی بانک ها خریدیم پولشم خودش حساب کرد البته باید بهش پس بدم.بهش گفتم اولین حقوقی که از بانک گرفتم پولتو میدم
++خدایا به امید تو
