گاهی احساساتی داریم که برایشان هیچ توضیحی نداریم
95p13
جمعه ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ ساعت 2:42 توسط : RahMan07

+ دلم دوچرخه سواری می خواد خیلی وقته دوچرخه سوار نشدمو یه مسافتی رو رکاب نزدم
اون قدیم یعنی دوران دانش آموزی با دوچرخه میرفتم مدرسه آخ که چقد حال میداد کیفو میذاشتم ترکبند گازو جفت می کردم تا مدرسه
هه چقد دل خوش بودیم أی یادش بخیر
+ این روزا هوا خوب شده بعد بارون تابسونه ای که زدو شالی های ملتو خراب کرد.هوا دوباره گرم شده
بعضی وقتا یه چیزهای خیلی کوچیک به آدم روحیه میده یعنی دِلتو شاد می کنه بهت امید میده
این روزا دیدن سرسبزی شالی ها و اون بوی خاصش بهم انرژی میده
وقتی  صدای جیرجیرک ها رو می شنوم یه حس خوب بهم میده
+ فردا 26 تیرماه مصادف است با روزی که میگن عید مردگانه
فردا که نه امروز.
تو آرامستان یا همون قبرستون خودمون همه اعضای محل جمع میشنو غذا مذا میوه پیوه می خورنو  شادن و ساعات خوشی رو تو قبرستون سپری می کنن و یادی از اموات می کنن.
ببینم قسمت میشه برم یا نه
خداوند همه رفتگان رو بیامرزه

 

موضوعات مرتبط: خاطرات جوانی و کودکی

 
ديگر موارد