این دو موجود خیلی دوست داشتنیو قشنگن البته چند ده تا از این ها بودن ولی این دوتا خاص تر و
در عین حال که تپل مپل تر و باحال ان خسارت زیادی رو هم می تونن ببار بیارن و تمام محصولات ی باغ رو به فنا بدن.البته با سم پاشی میشه نابودشون کرد.
کرم ها هم چرخه زندگی باحالی دارن اصن تبدیلش از یه موجودی به موجود دیگه اس که باحله .
بعد از اندکی تحمل سختی قدرت پرواز کردنو بدست میاره و میشه پروانه
همه چیش تغییر می کنه حتی نوع نگاه انسان ها
کرم
پروانه
مطمئناً اکثر افراد پروانه رو دوست دارن اما کرم رو نه
پیرو پارگراف اول
++ همه چیزهای قشنگ برای زندگی خوب نیست.گاهی برای رسیدن به چیزی باید قید خیلی چیزا رو زد حتی خیلی هم زیبا و دوست داشتنی باشن.
شاید باشن کرم های زیبایی تو زندگیمون که دارن برای رسیدن به اهداف خودشون نابودمون می کنن.
که اگه اینطور باشه بعد از مدتی تبدیل میشن به یه پروانه خوشگل و قشنگ که همه دوسش دارن و براشون مهم نیست که اول چی بودن و الان چی شدن و از ما چی می مونه یه باغ آفت زده که کسی دوستش نداره و حاضر نیست تو اون باغ پا بذاره.
++ ما انسان ها هم خیلی خودخواه شدیم برای سود و منفعت خودمون حاضریم همه چیز رو نابود کنیم از زمین تا تمام موجودات و حشره ها (سم پاشی).
++ اما در واقعیت زندگی این خودخواهی نیست همواره برای رسیدن به اهداف ی سری موانع سر راه وجود داره که باید رفع بشه.
++ یعنی انسان هم می تونه با تحمل و سختی و ریاضت کشیدن به ی موجود دیگه تبدیل شه؟
بالاخره ما اشرف مخلوقات هستیم. شاید اگر تلاش کنیم از انسان بودن به ادم بودن برسیم یعنی موجود دیگر .
++ یکم حرفام با هم تناقض داشت اون قسمتی که مغرور شدیم همه چیزو نابود می کنیم و اون قسمت که موانع باید رفع بشه
++ رشد و کمال خود یا اسباب رشد و کمال دیگری؟
++ چ باید کرد؟
شاد باشید و دلیل شادی دیگران🌱🌺🌹🌹

